איך מתכננים מטבח עם אי

חברת מטבחים

אצלנו תמצאו מטבח איכותי במחיר מפתיע - צרו קשר ונחזור אליכם:

לא רק שהתקנת אי מטבח מהווה פתרון אחסון מעולה (אם מתקינים בו גם מגירות), אלא שגם האי מהווה פתרון עיצובי מעולה. רגע לפני בניית אי במטבח בבית, בחלל עבודה משותף או במשרד – הנה כל מה שצריך לדעת.

אם היינו מבקשים ממכם לתאר בפנינו את מטבח החלומות שלכם, כנראה שהייתם ישר מדמיינים אי מטבח. בימינו לחלל המטבח יש חשיבות עליונה בבית, משם יוצאים כל הריחות הכי טעימים והטעמים הכי-הכי. אם בעבר למטבח לא הייתה חשיבות מיוחדת בבית, הרי שכיום אנשים מתקינים איים במטבחים לא רק עבור פתרונות האחסון. בפועל, אי המטבח משמש עבור בישולים לא מעטים. אז מה יש לנו עד כה? אי מטבח מהווה פתרון אחסון מעולה, פתרון לחיתוכים ובישולים (ניתן להתקין עליו אינדוקציה), והוא גם עיצובי מאוד. אז איך נתאים אותו למטבח ולבית?

התאמת אי מטבח לבית ולמטבח

קודם כל, כנראה שהכי חשוב לשמור על קו עיצובי מסוים בביתכם. אם הבית מעוצב בעיצוב מאוד כפרי, יהיה ממש נחמד להתקין אי מטבח עשוי עץ. אם אתם חובבי בישול, כמובן שתוכלו להתקין על אי המטבח גם אינדוקציה שתשמש אתכם בבישוליכם.

אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות הוא, לקיחת מידות. וכשאנחנו אומרים לקחת מידות, כמובן שיהיה חשוב ביותר לדייק ככל הניתן את לקיחת מידות אי המטבח. זה בעצם יהווה את הבסיס להתקנת האי. אם אתם לא יודעים כיצד לקחת מידות מדויקות בעצמכם, תוכלו להסתייע באנשי המקצוע השונים. בואו נבין מי הם וכמה זה יעלה לנו.

מטבח יוקרה

אנשי מקצוע בהם מסתייעים כדי להתקין אי מטבח

בכדי להקין אי במטבח, אתם תוכלו להסתייע במספר גורמים שונים. למשל, תוכלו להסתייע בנגרי אמן. נגרי אמן בדרך כלל יבנו עבורכם אי מטבח עשוי עץ, אבל ישנן גם נגריות אמן אשר עובדות בצמוד למסגריות. אלו יוכלו לבנות עבורכם אי מטבח המורכב מחומרי גלם כמו אלומיניום, ברזל, פלדה ועוד.

כמו נגריות אמן, ישנן גם חברות מטבחים אשר מציעות את השירות של בניית אי מטבח. אם תרצו להסתייע באנשי המקצוע גם בכדי לקחת מידות לבניית האי, זה בהחלט יהיה אפשרי (בתשלום שבדרך כלל מגולם בעלות התקנת האי).

לשאוב יצירתיות והשראה להתקנת אי מטבח

הכי חשוב, לבחון ולסקור תיקי עבודות של בניית מטבחים ובניית איים במטבחים. ככה תוכלו לקבל רעיונות שונים לבניית האי, לקבל יצירתיות והשראה. תוכלו לעשות זאת בעזרת דוקטור גוגל, שתמיד פנוי לסייע לכם בבניית המטבח המושלם.

אם חלמתם לבנות את מטבח החלומות שלכם והתמהמהתם בעקבות עלויות, אנחנו נמליץ לכם לערות השוואת מחירים להתקנת אי מטבח. כך תוכלו לדעת בדיוק כמה כסף ניתן לחסוך על התקנת האי למטבח המושלם. כך צרכנים חכמים פועלים.

הכתבה בשיתוף עם פורטל המטבח שלי.

מטבחים מכל הסוגים במחירים מפתיעים
השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום:
מגוון סוגי המטבחים שלנו:
מטבחים מעוצבים
חברת מטבחים
מטבח אנגלי
מטבח יוקרה
מטבח כפרי מעץ